Horváth András

Horváth András

alapító, ügyvezető, tréner
Profil, fejlesztési területek:

  • kommunikatív kompetenciafejlesztés/szervezeti kommunikáció (asszertív kommunikáció, prezentációs technika, tárgyalás technika)
  • tanulási kompetencia fejlesztése (munkaszervezés, időgazdálkodás)
  • személyközi, interkulturális és szociális kompetenciák fejlesztése (együttműködés fejlesztés, önismeret, konfliktuskezelés)
  • vállalkozói kompetenciák fejlesztése (változáskezelés, motiváció és hatékonyság növelés, kiégés kezelés, stressz kezelés)

Egyéb vállalások a fejlesztési programokban:

  • egyéni és csoportos, illetve team coaching
  • workshopok facilitálása

Preferált nyelvek:

  • magyar
  • angol
  • svéd

Horváth–Tóth Boglárka

Horváth–Tóth Boglárka

alapító, vezető tréner, coach
Profil, fejlesztési területek:

  • kommunikatív kompetenciafejlesztés/szervezeti kommunikáció (asszertív kommunikáció, prezentációs technika, tárgyalás technika)
  • tanulási kompetencia fejlesztése (munkaszervezés, időgazdálkodás)
  • személyközi, interkulturális és szociális kompetenciák fejlesztése (együttműködés fejlesztés, önismeret, konfliktuskezelés)
  • vállalkozói kompetenciák fejlesztése (változáskezelés, motiváció és hatékonyság növelés, kiégés kezelés, stressz kezelés)

Egyéb vállalások a fejlesztési programokban:

  • egyéni és csoportos, illetve team coaching
  • workshopok facilitálása

Preferált nyelvek:

  • magyar
  • angol

Füzes Zoltán

Füzes Zoltán

vezető tréner
Profil, fejlesztési területek:

  • kommunikatív kompetenciafejlesztés/szervezeti kommunikáció (asszertív kommunikáció, prezentációs technika, tárgyalás technika)
  • tanulási kompetencia fejlesztése (munkaszervezés, időgazdálkodás)
  • személyközi, interkulturális és szociális kompetenciák fejlesztése (együttműködés fejlesztés, önismeret, konfliktuskezelés)
  • vállalkozói kompetenciák fejlesztése (változáskezelés, motiváció és hatékonyság növelés, kiégés kezelés, stressz kezelés)

Egyéb vállalások a fejlesztési programokban:

  • co-trénerként vállal szerepet a vezetőfejlesztésben, a tanulás és a vállalkozói kompetenciák fejlesztéséhez tartozó tréningtípusokban